Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 6.1 ŠKOLA VYTVÁŘÍ KAŽDÉMU ŽÁKOVI A JEHO RODINĚ ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI KE VZDĚLÁVÁNÍ BEZ OHLEDU NA JEHO POHLAVÍ, VĚK, ETNICKOU PŘÍSLUŠNOST, KULTURU, RODNÝ JAZYK, NÁBOŽENSTVÍ, RODINNÉ ZÁZEMÍ, EKONOMICKÝ STATUS NEBO SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY.

6.1 Škola vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby.


Při přijímání žáků škola respektuje právní předpisy, rovný přístup ke vzdělávání a nastavuje spravedlivé prostředí, které se vyznačuje maximální vstřícností ke všem uchazečům. Při rozhodování o přijetí a přestupech neupřednostňuje žáky s lepším rodinným zázemím nebo žáky bez speciálních vzdělávacích potřeb. Škola cíleně podporuje žáky, kteří vyžadují speciální péči, a individuálně zohledňuje jejich potřeby.